Év végi hajrá! - BOOK TAG



Az "Év végi hajrá!" book tagre 

a molyon böngészve bukkantam, valamiért megtetszett, így kitöltöttem!

Eddigi legklasszabb book tag ez a mai :) Hajrá mindenkinek!


1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned?

Alafair Burke: Az ex című könyvet olvasom éppen.
Manipuláció. ​Bosszú. Szenvedély. Nagyon tetszenek az ehhez hasonló pszicho thrillerek, remélem ez sem okoz csalódást :) Hamarosan jelentkezek az értékeléssel is :)



2Van úgynevezett őszi könyved, 
amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?

Nincs kimondott őszi könyvem, amivel könnyebb az átállás. Mindig a hangulatomnak megfelelő olvasmányt választok. Az elmúlt pár hónapban nagyon sok romantikus könyvet olvastam, volt köztük történelmi (Kékesi Dóra: A holnap érintése értékelésem ITT olvasható el), limonádé (Cindi Madsen: Hamupipőke, ​menj a búsba! értékelésem ITT olvasható el), jártam az Arab Emírségben Dee Dumas írónővel, Julia Lewis Thomson társaságában Oroszország sötét bugyrait fedeztem fel. Unatkozni nem volt időm!

3. Milyen új megjelenést vársz még?

Idén már minden könyv megjelent, amire vártam, kettő a karácsonyi ajándékaim részévé vált, így még egy hetet kell várnom, hogy olvashassam azokat. Könyvekben gazdag Karácsony várható 2017-ben! 

 
4.  Mi az a 3 könyv, amit idén még el szeretnél olvasni?

Csak kettő könyv van, amit ha törik, ha szakad szeretnék még idén elolvasni. Remélem jut időm az ünnepek alatt rá, mert a Beszélj hozzám és a Szigor sorozat záró kötete nagyon izgatja a fantáziámat. Drukkoljatok, hogy legalább a Igor történetét megismerhessem! :)

5. Van-e könyv, ami még esélyes az "év könyve" címre?

Az év könyve nálam Kékesi Dóra első regénye lett. Nagyon régen olvastam ehhez hasonló romantikus történetet, fantasztikusan beleszőtte az '56-os forradalom eseményeit, egyik irányba sem billent el a mérleg nyelve, ugyan annyi romantika szerepelt a lapokon, mint történelem. Nem veszett el az olvasó a részletekben. Zseniálisan oldotta meg az írónő a történetet.

6.  Elkezdted-e már a jövő évi tervezést?

Nem szoktam előre tervezni, pár könyvet tudok, amit olvasni szeretnék, de valószínűleg januárra csúsznak át ezek már.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!