Hidasi Judit: Elveszve



Röviden a történetről: 

"Létezik ​rosszabb rémálom egy szülő számára, mint a gyermeke elrablása? Dóra élete teljes és boldog volt. Szerető család vette körül, karrierje felfelé ívelt, minden tökéletes volt, amíg el nem rabolták kétéves kisfiát a játszótérről. Minden kártyavárként dől össze benne és körülötte. Őrült hajszába kezd és semmi más nem számít már neki, csak hogy megtalálja a fiát. Egy tapasztalt nyomozó, Puskás András és két számítógépes zseni tinédzser lesz segítségére. Az idő előrehaladtával a szálak sehova nem vezetnek, a nyomok kihűlnek, mígnem két év múlva ugyanonnan, ugyanúgy el nem tűnik egy másik gyermek is. A nyomozás új lendületet kap és kontinenseken át vezet egy szörnyű és váratlan végkifejletig. Egyre inkább úgy tűnik, hogy nem a fia elrablása lesz Dóra legsúlyosabb és legsötétebb megpróbáltatása. Mire lehet képes egy anya, hogy visszakapja gyermekét?

Hidasi Judit, a nagy sikerű Gondolatmappa című könyv szerzője ezúttal egy anya lelkének mélységeibe vezet minket. Egy szívszorító és fordulatokkal teli történet arról, hogy milyen változásokhoz és tragédiákhoz képes egy szülő alkalmazkodni azért, hogy visszaszerezze a gyermekét."  (Forrás: fülszöveg)




Közel két hete már, hogy a könyv végére értem, de csak ma volt elég bátorságom leülni egy word ablak elé és megfogalmazni azt ami jelenleg is bennem él az olvasást követően. Kevés olyan könyv van ma a piacon, ami ennyire megérintett, mint Hidasi Judit krimi / thrillerje. Az alaptörténet rettenően szomorú és egyben nyomasztó, elképzelni sem tudnám, hogy ezt én miként élném meg ha muszáj lenne. Leendő anyaként már most a szívem szakadt meg Dóráért, akitől egyik pillanatról a másikra rabolják el a fiát. Ez a könyv már nagyon régóta pihent az éjjeliszekrényemen, mindig a kezembe vettem, újra és újra elolvastam a fülszövegét és utána szépen visszatettem a helyére, de idén szeptemberben el is olvastam az anya küzdelmét a gyermekéért. Midig is mondtam, hogy nem mi választjuk meg az olvasnivalóinkat, hanem éppen ellenkezőleg.

A női és a férfi karakterek rettentően erősek Hidasi Judit regényében, pont ez miatt válik teljesen hitelessé az olvasók számára. Minden mondata  egy újabb késdöfés volt a hátamba, összetört és képtelen vagyok túllépni az  olvasottakon. Az írónő stílusa megfogott, csak olyan ember tud ennyire helytállóan fogalmazni, aki már volt a tűz közelében. Egy anya szemüvegén keresztül látjuk azt a sivár életet, amit a fia elvesztése utána kénytelen élni. 
Mire nem képes a szeretet? Gyönyörű példája ennek ez a könyv! Az Elveszve szó szerint érthető, az utolsó oldalakhoz érve kirázott a hideg, ilyen brutalitást egy könyvben sem éltem át. A feszültség és a kétségbeesés társul a múlttal, aminek köszönhetően világosabbá válik a jelen. A szívemet és a lelkemet marja Dóra története. Hacsak egy pillanatra is visszapörgetem a fejemben a filmet, ami megszületett az olvasás közben, azonnal patakokban folyik a könnyem.

Tökéletes lélektani krimit írt a szerző.

Kicsit bajban vagyok az ajánlással, mert szívem szerint mindenkinek úton útfélen ajánlanám Hidasi Judit regényét. Elsősorban a krimi imádóknak javasolnám az elolvasást, majd kicsit tanakodva magammal az édesanyáknak is ajánlanám ezt a regényt, mert csak ők értik meg igazán Dórát.



Felkeltettem a kíváncsiságodat?
Akkor ITT meg tudod rendelni a könyvet.

Ha nem szeretnétek lemaradni a legfrissebb értékeléseimről, akkor lájkoljátok be az

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!