101 dolog, amit tudnom kellett volna, mielőtt a házasság igájába hajtottam a fejem

Kedves Olvasóim! / Követőim! 

A humor a legjobb gyógyír minden problémára. Minden egyes gondolat egy-egy anekdotának felel meg. Elsősorban azoknak ajánlom Jane Asher könyvét, akik még a nagy nap előtt állnak. Garantáltan jókat fognak kacagni az ifjú párok, és majd ha évek múlva visszagondolnak erre a kis gyűjteményes kötetre, mennyi hasonlóságot fedeznek fel a leírtak és a megélt események között. Egy jó tanács, hogy ne úgy vedd a kezedbe ezt a könyvecskét, hogy világot megváltó tanácsok tömkelegét várod tőle, hanem inkább úgy, hogy viccesen eléd tárja a rád váró momentumokat. Minden ponton jót mosolyogtam, mert egytől egyig mind valós eseményen alapszik. 

A bejegyzésemben kigyűjtöttem a 10+1 legaranyosabb tanácsot, amit Jane Asher összegyűjtött az olvasók számára. 


10+1 házasság utáni gondolat

1. ..., hogy a házasságkötéskor ajánlatos kényelmes cipőt viselni. Ne hagyd magad rábeszélni az új topánra, bármilyen klasszul néz is ki. Az esküvő napján az ember többnyire álldogál, estére az én lábaim már teljesen kikészültek. A sportcipő jó ötletnek tűnik, a vadonatúj magas sarkú cipellő már határozottan nem az.
Nő, egy éve ment férjhez.

2. ..., hogy a spórolás visszaüthet. Csóró fiatal egyetemisták voltunk, így az esküvői bankettet otthon rendeztük annak reményében, hogy ezzel pénzt takaríthatunk meg. A parti nagyszerű volt, mindenki jól érezte magát, de egy fontos dologról megfeledkeztünk: nem  szerveztünk be senkit, aki eltakarította volna a romokat. Boldogan, semmivel sem törődve vágtunk neki a világnak, nászutunkat a Wight-szigeten töltöttük. Két hét múlva a tökéletes pusztulás képe fogadott minket - romlott esküvői sütemények, félig telt poharak és csikkhalmok a hamutartókban.
Nő, egy éve ment férjhez.

3. ..., hogy kockázatos két nappal az esküvő előtt kozmetikushoz menni. A jeles napon az arcom tele volt pöttyökkel.
Nő, két éve ment férjhez.

4. ..., hogy az esküvő előtt a lehető legutolsó pillanatban ki kell menni a mosdóba. A ceremónia meglepően sokáig tart, aztán alá kell írnod az anyakönyvet, le fognak fényképezni, és mivel te állsz a figyelem középpontjában, nincs esélyed arra, hogy elslisszolj. Szomorú, hogy az esküvőm napjáról a legmélyebben gyökerező élményem az, hogy azon tűnődöm, mikor leszek képes kimenekülni a fürdőszobába.
Nő, hat hónapja ment férjhez.

5. ..., hogy az anyja mindig ott lesz, és soha senki sem lehet elég jó a fia számára.
Nő, nyolc éve ment férjhez.


6. ..., hogy a férjem rémes autóvezető. Ez egészen addig nem derült ki, amíg az első gyermekem születése előtt be nem vitt a kórházba. Már megkezdődtek a fájások, a baba elindult lefelé, én összegörnyedtem és sikoltoztam: "Gyorsabban! Gyorsabban!" Ő viszont a nagyjából harminc kilométert úgy egy óra alatt tette meg a kocsival.
Nő, három éve ment férjhez.

7. ..., hogy amikor a nők megtanulják elválasztani a szerelmet a szextől, a házasságok sokkal jobban sikerülnek.
Férfi, három éve vált el.

8. ..., hogy a fürdőszoba olyan is tud lenni, mint az illatszerbolt. Meglepő, mennyi minden fér el benne, hány különféle tubus és kence járul hozzá a széppé varázsolás lehetőségeihez. Ami azt illeti, szerintem ő mindezek nélkül is jól néz ki.
Férfi, három éve nős.

9. ..., hogy jobb szakács tud lenni, mint én. Sosem gyanítottam volna, de ennek is megvan a maga rossz oldala, amikor megkóstol valamit, amit éppen főzök, és javasolja, hogy tegyek bele még egy csipet fokhagymát. Persze az azt is jelenti, hogy rengeteget szórakozunk, amikor szakácskönyvet olvasgatunk, és jól érezzük magunkat együtt a konyhában.
Nő, két éve ment férjhez.

10. ..., hogy milyen biztonságban fogom érezni magam. Emlékszem rá, amikor a mézesheteink első reggelén felébredtem, a férjem lába át volt vetve rajtam, és még aludt, amikor szorosan átöleltem. Emlékszem, hálát adtam az istennek, hogy itt van velem. Manapság a reggel már csupa rohanás, fel kell kelteni a srácokat, és reggelit adni nekik, de még mindig eszembe jut az a pillanat.
Nő, hét éve ment férjhez.

10+1 ..., hogy amikor a férjem tévét néz, a legbizarrabb dolog történik vele. Teljesen megsüketül, és egy szót sem hall abból, amit mondok  neki.
Nő, három éve ment férjhez.

Ha nem szeretnétek lemaradni a legfrissebb értékeléseimről, akkor lájkoljátok be az

Megjegyzések

  1. Üdvözlet minden online nézőnek, Gyurcsi Anna Mária vagyok, Budapesten vagyok, itt vagyok, hogy megoszthassam nekem dr. Igbinovia által végzett nagyszerű munkát. Három éves házasság után a férjemmel két gyerek van együtt, a férjem furcsán viselkedett, másokkal kimenvén, nőkkel és abbahagyta, hogy hideg szeretetét keltsen nekem, több alkalommal azzal fenyeget, hogy elválhat tőlem, ha merem megkérdezni tőle a kapcsolatait. más nők, teljesen pusztultam és zavart voltam, amíg egy régi barátom elmondott nekem Dr. Igbinovia-ról, aki segíti az embereket az elveszített kapcsolat visszaszerzésében és a házassági problémák megoldásában. Először meglepett, és megkérdezte magamtól, létezett-e valami ilyen, de úgy döntöttem, hogy kipróbálom, amikor felvettem a kapcsolatot, mindent elmondott nekem az életemről, annyira meglepett voltam, és azt mondta nekem, mit tegyek a három nap alatt, amit helyesen tettem. és az utolsó napon 48 órán belül a férjem visszajött hozzám, és elnézést kért mindaztól, amit mondott nekem. És most abbahagyja a beszélgetést más nőkkel, és most boldogan hagyunk együtt .Dr igbinovia megoldotta a válási problémát is, és ő gyógyított olyan jelentéktelen betegségeket is, mint a rák, a HIV / AIDS, a terhesség problémája, vegye fel a kapcsolatot vele, ha közvetlenül segítségére van szüksége a WhatsApp / Viber neki +2348144480786, vagy e-mailben, doctorigbinovia93@gmail.com annak köszönhetően, hogy időt töltöttél nekem .....

    VálaszTörlés
  2. Helló, Révai Kati vagyok. Itt vagyok, hogy ezt a jó hírt eljuttassam az egész világhoz, és hogy a csodálatos dolog történt az életemben, férjem elhagyott, mert nem voltam jó munkám, és mivel nem tudtam neki babát adni hároméves házasságot igyekeztünk ily módon értelmezni az egész országban, de tudom, hogy az segíthet nekem az egységben, és egy nap a férjem furcsán viselkedik, másokkal kimegy nőkkel, és hagyja abba, hogy hideg szeretettel lássam nekem, többször is azzal fenyeget, hogy el fog válni Ha merem megkérdezni tőle a többi nővel fennálló kapcsolatát, teljesen pusztultam és zavart voltam, és három élesztő miatt sírtam terhesség nélkül, amíg egy régi barátom elmondott nekem Dr. Igbinovia-ról, aki segít az embereknek az elvesztett kapcsolat visszaszerzésében és a házasság megteremtésében. először meglepett, és megkérdeztem magamtól, létezik-e valami ilyesmi valaha, de úgy döntöttem, hogy kipróbálom, amikor kapcsolatba lépök vele, mindent elmondott nekem az életemről, annyira meglepődtem, és azt mondta, hogy segíthet nekem a probléma megoldásában, ha csak tudom fo Kihúzza az utasításokat, amiket tettem, és ezt követően három nappal később azt mondta nekem, hogy a férjem hazaérünk, hogy mindent meg kell próbálnom szexelni vele, amit tettem, és valóban a következő héten terhes voltam, és a társaságot, amelynek dolgozom és most én vagyok a FUSZERHAZ KFT felügyelete. Nem tudom ezt egyedül tartani, ezért úgy döntöttem, hogy ezt megosztom önökkel. Ha bármilyen segítségre van szüksége, vegye fel a kapcsolatot a Drigbinovia-val a következő e-mail címen: doctorigbinovia93@gmail.com, whatsapp / viber neki +2348144480786 magától értetődőnek veszi a dolgokat, és az ön számára ......

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!