2. BLOGSZÜLINAP



Sziasztok kedves olvasóim!

Január 18-a egy különleges nap számomra, hiszen két évvel ezelőtt ezen a napon adtam új életet az Adry olvasósarka blognak. A korábbi években is üzemelt, de nem ilyen jelleggel, és nem ezzel a mostani lelkesedéssel. Igazából a blog alapját még 2010 környékén egy BA szakhoz kapcsolódó beadandóhoz készítettem, évekig feléje sem néztem, és kis híján feledésbe is merült, hiszen ez idő alatt a moly.hu közösségi oldalon írtam a könyvértékeléseimet. A napokban visszanéztem a legelső bejegyzéseimet, hát a mai fejemmel jót kacagtam magamon, úgy érzem 2018-ban sokat fejlődött az íráskészségem, és teljesen más nézőpontból látom a bejegyzésírás, mint a legelején. A tavalyi évben talán már sikerült megtalálnom a saját hangomat, amin hozzátok olvasókhoz szólok. 

Az elolvasott könyveimnek a száma 2018-ban 104 darab volt, és 128 írásos bejegyzés született meg a blogon. A könyvértékelések mellett készítettem beszámolókat és interjúkat is. A tavalyi évem nagyon pörgősre sikerült, mivel az év legelején csatlakoztam Szabados Ágnes Nincs időm olvasni olvasócsoportjához, és tavasztól a Mini-Könyvklubhoz is. Mind a két csoportban előre meghatározott olvasmányok vannak, aminek néha nehéz eleget tenni, mert mellette nagyon sok más regényt is olvasok, vagy éppen a kijelölt művet nem volt lehetőségem beszerezni. A környékemen lévő könyvtárakban nem minden esetben sikerül kikölcsönöznöm azt a könyvet, amit éppen közösen kellene olvasnunk a csoport tagjaival. Nem szomorodok el ezen, mert nagyon sok olvasatlan könyv vár rám otthon. A blogot minden elém görgetett nehézségek ellenére is töretlenül írom, és formálom, reményeim szerint a 2019-es év egy újabb mérföldkő lesz az online kis világom életében, de erről majd később mesélek nektek. 

A 2018-as évben megkeresett a Jaffa Kiadó és felkért a megjelenés előtti olvasásra és véleményezésre. Nagyon örültem ennek, és természetesen elvállaltam a felkérést. Szorosabb kapcsolatom alakult ki az Álomgyár Kiadóval és az Atheneum Kiadóval. Életemben először kerültem fel egy könyv hátlapjára, ami külön boldogsággal töltött el, mert egy óriási álmom vált ezzel valóra. Újévi kívánságom nem volt január elsején, mert majd az élet hozza, hogy miként alakul az életem ebben az esztendőben. A fent említett két olvasóklubnak köszönhetően egyre gyakrabban lépek ki a komfortzónámból, és ezáltal újabb olvasási ingerek értek, amik pozitívan hatottak eddig rám.

Statisztika:
A Facebook oldal követőinek a száma: 629 fő
Az Instagram oldal követőinek száma: 350 fő
A blog rendszeres olvasóinak  száma: 67 fő
A blog látogatottsága: 55 943 alkalom

A 2018-as év TOP 3 bejegyzése: 
1. J. K. Smith: Ismert ​ismeretlen -> ITT
2. Anne-Dauphine Julliand: Két kis lábnyom a homokban -> ITT
3. Majgull Axelsson: Nem ​vagyok Miriam -> ITT


Mind a három könyv teljesen más műfajban és témában is, de valahogyan kedvenceimmé is váltak. Egyik-másik történet szívszaggató volt, és valahol a lelkem mélyén bele tudtam képzelni magamat a karakterek helyzeteibe. 

Nincs születésnap ajándék nélkül, így a Facebook oldalamon egy nyereményjátékot hirdettem meg az olvasóim számára. A linkre kattintva ti is csatlakozhattok a játékhoz, aminek a keretén belül Szabados Ágnes könyvét, a Van időm olvasni címet viselő olvasónaplót lehet megnyerni. A könyvről a megjelenést követően írtam egy értékelést, amit szintén a linkre kattintva elolvashattok. 

"Fortuna legyen veletek!"

Adry 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!