Csabai Márk: A ​spiné kétszer ~ novella ~

Évekkel korábban már találkoztam az Egy csibész naplója című könyvel, aminek az előzménye ez a novella, így az új kiadás olvasása előtt ezzel kezdtem a történetet. Megismerhettem Viktort, akit a baj mindig megtalál, illetve Rikkit, aki vicces és szórakoztató. Röviden a baj bajjal jár, az az a nők hálójában nem minden az, aminek a férfiak látják. A spiné kétszer című elbeszélésben is egy nő hozza Viktor fejére a bajt, ami majdnem az életébe kerül. Az első kötet előtt olvassátok el, és teljesebb képet kaptok a további sztoriról. 

A korábban már megszokott pörgős, vicces és egyedi szórakoztató írói stílus ebben a pár oldalban sem maradhatott el.

Egy baj volt ezzel a kis szösszenettel, hogy túl rövidre sikeredett, még olvastam volna a fiúk kalandját, vajon mi lesz a vége? Talán meg tudom az Egy csibész naplója című könyvből. Délután neki is állok, úgysem lehet mást csinálni ebben a havas tavaszi vasárnapon. 

Nagyon szépen köszönöm Juditnak, hogy a februári könyvbemutatón kért nekem is egy példányt a novellából, és el juttatta hozzám.

Ha felkeltettem az érdeklődésedet a novella iránt, akkor nem kell mást tenned, csak rendelned bármilyen könyvet az Álomgyár Könyvesboltból, és a megjegyzésbe odaírni a novella címét, és máris érkezni fog hozzád.

Ha nem szeretnétek lemaradni a legfrissebb értékeléseimről, akkor likeoljátok be az Adry olvasósarka Facebook oldalt.
~ Adry ~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!