P. C. Harris: Újrajátszás

Előrebocsájtom, hogy ez a könyv egy könnyed olvasmány, ami kikapcsolja az embert egy-egy fárasztó munkanap után. Nagyon jókor olvastam, hiszen az utóbbi időben kicsit összecsaptak a fejem felett a hullámok, és az Újrajátszás részben erőt adott a folytatáshoz. Hálás vagyok, hogy pont akkor léptél az életembe, amikor ezt tetted.

Fülszöveg:

A feltörekvő jégkorongos, Zack és a visszahúzódó Melanie, tökéletes álompárnak tűnnek. Ám a lány élete egy nap fenekestül felfordul, amikor hirtelen elveszít maga körül mindenkit, aki fontos volt számára. Beleértve Zacket is. A fiú egy profi szerződéssel a zsebében elutazik, és ezzel darabokra töri a lány lelkét. Ekkor Melanie úgy dönt, hogy ő is maga mögött hagyja Kanadát, és egészen New Yorkig menekül. A sors azonban úgy hozza, hogy évekkel később újra találkoznak, de az egymásra találás nem úgy sikerül, ahogy azt a lány megálmodta. Ehelyett egy titkokkal teli viszonyba bonyolódnak. Vajon elég erős a kapcsolatuk, hogy túlélje a titkokat? Összeférhet a profi hokisok élete a szerelemmel? Te mire lennél képes, hogy megtartsd a szerelmedet?


P. C. Harris, az Árnyoldal című sikerkönyv szerzőjének legújabb, izgalmakban bővelkedő erotikus-romantikus kalandregénye garantált szórakozást nyújt a fordulatos történetek kedvelőinek.

Értékelésem: 5/5

Könnyed, laza, kikapcsolást elősegítő olvasmány P. C. Harris legújabb könyve. Van a könyvnek erőssége és gyengesége is, de ez lényegtelen, hiszen élveztem az olvasását. Azt kaptam, amire éppen vágytam. Amint azt már korábban megjegyeztem, az utóbbi időben eléggé összecsaptak a fejem felett a hullámok, és belemenekültem az Újrajátszásba, némiképpen segített rajtam. Oda tudtam képzelni magamat az eseményekbe, külső szemlélőként figyeltem végig a történetet. Ritka az ilyen könyv, ami ennyire képes beszippantani.


Történetében nincs semmi újdonság, a már jól bevált receptet alkalmazza az írónő, és ennek nagyon örülök. A történet két középiskolás szerelméről szól, ami egy félreértésen kisiklik, és ennek következtében 12 évnyi szomorúsággal kell mind a két félnek szembenéznie. Ugye, hogy eddig semmi új nincs a receptben? Pont emiatt szerettem meg a könyvet. A többit is tudjuk, hogy a 12 év utáni találkozásnak mi lett a következménye. Hát persze! Hullámvölgyek és hullámhegyekkel telitett a történet, amikor révbe érnének a szerelmesek, akkor egy újabb csapás választja el őket egymástól. Végén természetesen diadalmaskodik a szerelem. Tipikus amerikai sikersztori.

Találó lett a címválasztás (Újrajátszás), ebbe csak az olvasás végeztével gondoltam bele. Zack és Melanie életüket játsszák újra, küzdenek a múlt ellene, de hiába. Az újrajátszás (nem címként) tökéletesre sikeredett számukra. Volt pillanat, amikor azt hittem, kudarc lesz a végére, de átlendültek az akadályokon és a mások ármánykodásán.

Borítószemle:

Nagyon figyelemfelkelő borítót terveztek az Újrajátszás című könyvnek. Minden lényeges információ megtalálható rajta első látásra. Már akkor tudtam, hogy miről fog szólni, amikor megláttam a könyvtárban a könyvet: hoki és szerelem.
Be kell vallanom már, kezd kicsit sok lenni, hogy a borítók 99%-án fél arcok vannak, hol így, hol úgy. Értem én, hogy ez egy új trend, de ne legyen minden könyv egyforma. Az Újrajátszásnál szerintem elég lett volna a hokis fiú borírónak. (Itt kérek elnézést mindenkitől, senkit sem állt szándékomban megbántani ezzel a pár mondatommal.)


Ajánlom:

  • Mindenkinek, aki hullafáradtan esik haza a napi munkájából, és mégis olvasna valamit, akkor ez a könyv tökéletes választás.
  • Akik szeretik a romantikus, könnyed, erotikával fűszerezett olvasmányokat.
  • Akik szeretik az ifjúsági és a felnőtt könyvek közötti átmenetet.

Köszönöm az élményt a könyvtárnak, a kiadónak és az írónőnek.
Ha felkeltettem az érdeklődésedet a könyv iránt, akkor ITT megvásárolható.
~ Adry ~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!