Book Blogger teszt


Egy kicsit szokatlan book tag-el jelentkezek ma, amit a minap láttam többeknél a moly.hu oldalon. 


1. Top három könyves dolog, ami idegesít!

Először is, amikor olyan könyvvel találkozom a munkám során, amire a kedves olvasó nem vigyázott kellőképpen. Értem ez alatt, hogy eláztatja azt, gerincét kitöri annak a szerencsétlen példánynak, vagy akár említhetem a könyvjelzőzés szépségeit is. A könyvek kincsek, kapuk egy kalandos világba, és ha ezek a kapuk bezáródnak akkor maradnak mindenkinek a szürke hétköznapok.

Másodszor, ami nagyon kedvencemmé vált már az évek során, hogy nem tudja a páciens, hogy mit keress, csak úgy hellyel – közzel írja le a kérését, pl.: azt a piros, kék, sárga borítójú könyvet keresem, amibe a múlt alkalommal belenéztem, de nem vittem el. Ezt a kört még szűkíteni kellene.4Ennyi információval képtelenség megtalálni a tűt a szénakazalban!

Harmadszor, nem szeretem az olyan befejezéseket, amik egy szempillantás alatt mennek végbe. (Direkt nem írok könyvcímet!) Mire észbe kapok már vége is lett, szeretem amikor ki van fejtve a végkimenet. Rengeteg ilyen könyvvel találkoztam az utóbbi hónapokban. 

2. A három könyves vallomás:

a. Esetek nagy többségében könyvtári könyveket olvasok (remélem nem lep meg senkit sem ez a válasz).

b. „Vadászok” a könyvtárban lévő új könyvekre, szeretem elsőként olvasni őket.

c. Könyvtár mellett az antikvárium a másik kedvenc helyem!

3. Az utolsó alkalommal mikor sírtál egy könyvön?

Határozottan emlékszem, hogy 2016 júliusában, amikor a Mielőtt megismertelek című könyvet olvastam, nem szokásom sírni könyvön, de itt nem bírtam ki anélkül. Sokáig emlékeimben él majd ez a pillanat!

4. A könyvek száma az éjjeliszekrényeden?

Azokat a könyveket tartom az éjjeliszekrény alsó polcán, amiket olvasni szeretnék az adott hónapban, illetve a recenziók is itt kapnak helyet az olvasás pillanatáig. Az éjjeliszekrény legtetején az éppen olvasott könyv található, mert általában este olvasok tévénézés helyett.

5. A kedvenc rágcsálnivalód olvasáshoz?

Mogyoró

6. Három könyv, amit bárkinek ajánlanál!

Nagyon nehéz bárkinek is könyvet ajánlani, ahhoz ismerni kell egy kicsit személyt is. Mindenkinek más az ízlése, így csak olyannak javaslok olvasnivalót, akit már ismerek. Egyik kolléganőm nagyon szereti a pszichológia thrillereket, így vele könnyű dolgom van, mert részben hasonlót olvasok én is. Ha téma körbe van írva, akkor tudok már ajánlani könyvet, de addig nem!

7. Egy kép a könyvespolcodról!



8. Milyen sokat jelentenek neked a könyvek?

Régebben egy fajta menekülés volt a valóság elől, a könyvekben minden kerek egész, és meseszép országokat fedezhettem fel általuk, ahova nem hiszem, hogy eljutok mostanában. Általuk sok barátom, útitársam lett egy – egy kalandban. Általában a tévénézés helyett is olvastam, jobban lekötött, mint a bugyuta tévéműsorok. Ehhez tudni kell azt is, hogy a nagyszüleimnél egy tévé volt a 90-es években, és azt kellett nekem is néznem amit ők szerettek volna.
Ma már csak a szabadidős tevékenységem része, már nem tudom elképzelni, hogy a táskámban ne legyen egy könyv, hogy úgy utazzak el valahova, hogy nem viszek olvasnivalót magammal. Lassan olyanná válik, mint az éltető levegő!

9. A legnagyobb könyves titkod!

Soha nem viszem vissza határidőre a könyvtári könyveket! Nagyon restellem is magamat, de sokkal több van odahaza, mint amit el is tudok olvasni az adott idő alatt.


Kihívottaim:  Judit, Alexa, Nóri, Ildikó
Kíváncsian várom a ti válaszaitokat! :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!