Moly book tag

Ezerszeres bocsánat Pandalánynak, hogy ilyen sokára jutottam el a felkérés teljesítéséig. 


Erre a book tag-re a moly.hu oldalon kértek fel. 

Melyik könyvet jelölted be utoljára olvasottként? 
Csapody Kinga - Szívek dallama - igazi kis ékszerdoboz ez a könyv 



Mi az aktuális olvasmányként bejelölt könyved? 
J. K. Smith: Szerelem hirdetésre - kb. a 2/3-nál vagyok, tele van humorral, jókedvre derít az olvasása. 

Milyen könyvet adtál hozzá utoljára a várólistádhoz? 

Igazán jó kérdés, gyorsan meg kell néznem a listámat (igen tekintélyes hossza van xD) Szaszkó Gabriella - Beszélj ​hozzám, várható megjelenése 2017. november 20. 

Milyen könyvet tervezel legközelebb elolvasni? 

Tervem szerint Kondor Vilmos - Budapest noir, hogy minek is állok neki azt még én sem tudom, függ a kedvemtől, a rendelkezésemre álló szabadidőtől és még sok-sok egyéb tényezőtől.

 

Használod a csillagozós értékelési rendszert? 
Igen, a molyon használom, nagyszerű mérési mutató a könyvekhez. Sok esetben a csillagozáson múlik, hogy elolvasom-e vagy sem. 

Részt veszel-e valamilyen kihíváson? 
Rengeteg kihívásban veszek részt. Pár évvel ezelőtt a kihívásoktól függőt, hogy éppen mi lesz a következő olvasmányom, ma már amihez éppen kedvem azt olvasom, ha így lemaradok valamelyik kihívásról sem bánom. 
Szabó Magda évforduló kapcsán készítettem saját kihívást, ez volt életem első ilyenje. Kíváncsian vártam lesz-e rá érdeklődés, és igen volt :) közel 130-an iratkoztak fel


Használod a kívánságlistát? 

Igen, máshogy nem is tudnám nyomon követni, hogy mik azok a könyvek amiket szeretnék beszerezni a későbbiekben ha lesz rá módom :) 

Milyen könyvet fogsz venni legközelebb? 
Következő előrendelt könyveim közül amelyik előbb megjelenik azt veszem meg :) 
Lakatos Levente - Hatalom szabályai (Szigor III. kötete)
Réti László - Panda  





Van kedvenc idézeted? Melyik idézetet kedvencelted utoljára?

Jelenleg ez a kedvencem: "Testileg az újhoz vonzódtam, de a lelkemben a régit szerettem." Szurovecz Kitti legújabb regényéből származik (A sokszívű)
Nem tudom melyiket kedvenceltem utoljára :(  

Kik a kedvenc szerzőid? 

J. K. Rowling
Colleen Hoover
Jane Austen,
Jojo Moyes 

Lakatos Levente
Baráth Viktória
Julia Lewis Thomson 

Talán így hirtelen őket tudnám felsorolni!  

Csatlakoztál valamilyen zónához? 

Nagyon sok zónát figyelek, és elég sokban aktivan karcolok. 
AjándékoZóna
Az érzés, amikor…
Muti mit olvasol?
Molyblogolók
Kávémánia, stb. 

Min változtatnál a moly.hu oldalán? 

Összességében tetszik az oldal és a funkcióival is meg vagyok elégedve. Azt viszont hiányolom, hogy szűrje az azonos idézeteket (több moly ugyan azt az idézetet ne tudja karcolni).

AniTiger kérdése: Mik azok a FRISSeidben, amikre azonnal rákattintasz és mit az, amit ha olyan a kedved, akkor lazán leszűrsz?
Könyvértékeléseket minden esetben elolvasom, ha azonnal nem is jut rá időm, akkor "könyvjelzőzőm" és később visszatérek rá. 
Kapásból szűröm a kihívások karcait, ha éppen nem érdekel az.

KAHikari kérdése: Mi az első dolog, amit megnézel egy másik moly adatlapján?
Olvasmányait és a karcait.

Pandalány kérdése: Átlagosan naponta mennyi időt töltesz a Molyon?

Függő lettem :) Kb 4-5 órát összességében :)  

Kérdésem: Vittél már fel könyvet a moly adatbázisába? 

Köszönöm szépen Pandalány a felkérést! :) 
Az én kihívottaimat a molyon jelöltem :)
 




 




Megjegyzések

  1. Köszönöm, hogy kitöltötted. :) Hasonlóan gondolkodunk a Mollyal kapcsolatban, több kérdésben is, pl kihívásokkal kapcsolatban. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen a kivívások határozták meg mit olvassak, de ma már inkább idegesít :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!