Julia Lewis Thomson: Többek szerint

Az orosz maffia ereje


Magával ragadott, és rabjává tett ez a történet. Teljesen más a stílusra mint a Többek által,-nak de mégis szorosan kapcsolódik hozzá. 
Nem gondoltam volna, hogy ennyi minden történik egy ilyen rövid könyvben (épp az a vastagság amit magammal tudtam vinni mindenhova). Megismerhettük a múltat párhuzamosan a jelen eseményei mellett. Fantasztikus megoldás a két idősík egyidejű használata. Bevallom gyengéim a rossz fiús karakterek a könyvekben, és most kaphattam bőven! Hitelesnek találtam az orosz maffia megyejelenítését, mindig is így képzeltem el azt az országot. 


Julia Lewis Thomson
Többek szerint
Álomgyár Kiadó, 2017. 
272 oldal. 

Könyv fülszövege: 

Te ​melyiket választanád: a bosszút vagy a szerelmet? 
Többek szerint felelőtlen nőcsábász vagyok, aki magasról tesz az érzelmekre, és képtelen kötődni egy másik emberi lényhez. Ilyennek lát mindenki, mert az életstílusommal ezt hitetem el velük. Bulik, nők, zene… ez határozta meg az életemet egészen addig, amíg nem találkoztam Nastyával. 
Igazi rockernek tartom magam. Olyan helyről jöttem, ahol a bűn a mindennapok része. Hiába szántak nekem különb életet, talán soha nem tudok kilépni a múltam árnyékából. Különösen úgy, hogy az orosz maffia látóterébe kerültem. 
Zsák a foltját, szokták mondani, és az enyém egyértelműen Nastya, aki a legnagyobb természetességgel táraz, céloz és lő. Ráadásul úgy hajt át motorral a piroson, mint a rosszfiúk a csajokon. 
Julia Lewis Thomson új, akciókban és meglepő fordulatokban bővelkedő történetben leplezi le a nagy sikerű Többek által című regényben megismert Maxim sötét titkait. Vajon beszippantja-e az a világ, amitől a családja egész életében óvta? Vagy elég ereje lesz ahhoz, hogy ellenálljon a csábításnak?



Főszereplőket első pillanattól kezdve belopták magukat a szívembe. Izgatottan faltam az oldalakat, hogy mi lesz Maxim és Nastya kapcsolatának a fénypontja és lesz-e boldog befejezés vagy egy másik könyvben lesz az megírva? Hát erre nem adok választ, olvassátok el a Többek szerint című könyvet. 

Maxim most is igazi rossz fiú volt. Nők adták a kilincset egymásnak, mint azt ahogy tőle megszokhattuk, de mindenkire vár jó és rossz, hideg és meleg, ő is részesült ebből. Egy nő lépett az életébe, aki mellett megismerhette a szerelmet, de nem lehet az övé?! Hogy is van ez? Az élet ilyen! A vigaszt más lányok mellett találta volna meg? Nem hiszem!

Nastya-t igazi orosz nőnek ismertem meg. Szereti a pénzt a luxust. Nem gondoltam volna, hogy Maximmal való kapcsolata emberivé, érzővé teszi majd. Igaz az a pletyka, hogy az orosz nők ridegek, az érzelmeiket nem mutatják ki, maszk mögött élnek. Ez a maszk lehullik egyszer? Olvasd el a könyvet és megtudod. 

Anna és Tamás mellékszereplők ebben a történetben, bepillantást nyerünk az életükbe, boldogok, helyesek együtt. A mérföldkövek az ő színre lépésükkel nyernek értelmet. Nekik köszönhető a történet végkifejlete. 

Megérte ennyit várni erre a kötetre!
Köszönöm szépen az Álomgyár Kiadónak 
 és Julia Lewis Thomsonnak ezt a remek kikapcsolódást.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!