Lauren Graham: Gyorsan elhadarom

Minden amire eddig kíváncsi voltam

Boldogan viszem haza 
2017-es Könyvfesztivál legjobban várt könyve

Fülszöveg:


Ebben ​a kötetben Lauren Graham egy pillanatra megállítja az időt, és végignéz eddigi életén. Hangos nevetésre késztető történeteket mesél a gyerekkoráról, a karrierje beindításának időszakáról és arról, amikor évekkel később a Vásott szülők forgatásán a lakókocsijában ülve feltette magának a kérdést: „Te most… ööö… befutottál?” Őszintén beszél arról is, milyen szinglinek lenni Hollywoodban („Már vadidegenek is aggódtak értem, olyan sokáig voltam szingli.”), arról, amikor egy alkalommal meghallgatáson vett részt a feneke, valamint arról is, milyen volt zsűritagnak lenni A kifutóban („Mintha csak divatalapú rövidzárlatot kaptam volna.”). Visszaemlékszik, milyen élmény volt, amikor megkapta a pergő nyelvű Lorelai Gilmore szerepét, valamint milyen érzés volt kilenc évvel később újra felvenni a szerepet, és mit jelentett neki mindez.


A könyvet fotók és a Szívek szállodája: Egy év az életben forgatása közben Graham által vezetett napló részletei színesítik. Olyan, mint egy kellemes, otthon töltött este, amikor mindent alaposan kibeszélünk a legjobb barátunkkal, nevetünk, történeteket mesélünk, és persze mindent gyorsan elhadarunk.


Lauren Graham - Gyorsan elhadarom
Gabo Kiadó, 2017.
224 oldal

Lassan egy hete már, hogy elolvastam a könyvet, de csak most alakult ki bennem az a kép aminek az apró darabkáihoz jutottam hozzá lapról lapra. 

Tündérmese vagy valóság? 

Régóta vártam, hogy jelenjen meg egy könyv a Szívek szállodájáról valakinek a szemszögéből, és lám teljesült ez a vágyam. Már csak a dedikált példány tenné teljesebbé a rajongásomat, de erre szinte nulla az esély. 

Megható, vicces és igaz. Rajongóknak kihagyhatatlan olvasmány! 

Reggeleim része volt Lauren

Most már el tudom hinni, hogy Lauren az életben olyan mint a sorozatban. Végig az az érzésem volt, hogy ott ül velem szemben egy kávézóban és mesélni nekem, hogy hogyan jutottat el idáig hogy ő mindenki ikonja. 

Most már várom a folytatását a sorozatnak, milyen jó lenne egy egész estés mozifilmmel lezárni a történetet, mert valljuk csak be, most nagyon nyitott maradt az utolsó rész ... o.O Szerintem kel még ide egy 180 perces kis szösszenet koronaként. 

Én csak szeretnék hasonló stílussal rendelkezni mint ő. Jó volt olvasni az egyes évadok különlegességeit, mint ruha, smink terén. Eddig is feltűnt, hogy minden egyes év más divatirányzatot vett fel a GG lányoknál. Választ kaptam Lauren rakoncátlan hajára ami legjobban 4. évadban tűnt fel, ott tényleg borzalmas volt :) 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!