Baráth Viktória - Első tánc (recenzió)

Mindig van egy első elsője


Nagyon szépen köszönöm az írónőnek és a kiadónak is a könyvet. Nagyon régóta szerettem volna elolvasni, és valóra vált ez az "álmom" Könyvtárosként fontosnak tartom a fiatal magyar kortársírók megismerését, népszerűsítését illetve alkalom adatán (ahogy lehetőség nyílik rá) meghívásukat egy író-olvasó találkozóra. 





Az olvasó közönséget sokkal inkább meg lehet "fogni" egy fiatalos, könnyed olvasmánnyal. Valljuk csak be kinek van ideje és energiája egy nehéz (komolyan komoly) műre. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a szépirodalom mind műfaj veszendőben van, hanem hogy a rohanó világban átértékelődtek az olvasási szokásaink. Magamon is észre veszem, hogy este már csak könnyed könyvre van agyi kapacitásom. 

Könyvről  pár mondat 

www.moly.hu oldalon találkoztam először az Első tánc című könyvvel. Azonnal lebilincselt a borítója, mondhatom azt, hogy szerelem volt első látásra. A borító mindent elmond a könyvről, amire képes :) Laza, mozgékony, pörgős, hullám völggyel és heggyel teli. :) 


Nem vagyok könnyű helyzetben ennek a könyvnek az értékesekor, mert vegyes érzelmekkel fejeztem be. Amennyire oda voltam a könyvért annyira csillapodott ez a vágyam olvasás közben (hullámvölgyekkel teli mű) Első 50 oldal olvasásakor folyamatosan egy másik könyv cselekménye játszódott le bennem (Colleen Hoover - Szívcsapás) Tanár diák kapcsolat sok szórakoztatóirodalomban visszaköszön ma. Valamiért a 21. században központi szerepet kap, ami nem is baj, mert kell erről beszélni, régen is volt ilyen kapcsolat, csak nem került szóba (tabu volt). Titkos viszony jövője mindig is izgalommal tölti el az olvasót, hogy mi is lesz a végkifejlet. Ennél a könyvnél is nyitottan maradt ez (számomra az maradt). 

Zoey: Nem egy tipikus szerethető karakter lett számomra. Ő az a lány, aki a könyv kétharmadánál már idegesített. Nem akartam elhinni, hogy ilyen naiv, ennyire irányítható. Vagy ennyire leszállt a lila-köd nála, és a szerelemtől nem lát semmit. 
Történet kezdetekor annyira drukkoltam Owen-el való kapcsolatáért. Utána meg fogtam a fejem, hogy mi az, hogy nős???? Ilyen nincs!!!!! Mégis van!!!!!! Valaki mondja meg nekem miért jött össze Owen legjobb barátjával? Biztos vagyok benne, hogy nem szerelemből!!!!! Titkos kapcsolatból újabb titkos kapcsolatba pottyant. Közben meg még játszik Owen is. Itt dobtam egy hátast! :) 
Végén voltam a legboldogabb, amikor szakítottak Sean-el. Soha nem illettek össze, ő csak egy Owen pótló volt számára. Várom a folytatást, mert nagyon kérdőjelesen fejeződött be a könyv! Remélem valamivel érettebb és jobb döntéseket fog Zoey hozni a jövőben. 


Írónő kedvességét nem tudom elégszer megköszönni. 

@adrykacska

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!