Január, ahogy én átéltem

Szerencsére olvasásban gazdagon telt a januárom. 

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/40/17/72/401772263718e91217063895ecf6971f.jpg

 


Nem tudom ki, hogy van vele, de engem 100%-an megnyugtat ha este könyv társaságában zárhatóm a napomat. :)



2017. január
  • Fábián Janka boszorkányos világában is tettem egy röpke látogatást. 
  • 100 éve született Szabó Magda adta az öletett egy olvasási kihívás létrehozására a moly.hu oldalon. Ugyan ezt a sémát követve az idei könyv-és könyvtárhasználati vetélkedő első fordulójának a témája is az írónő lesz.
  • Január legviccesebb olvasmánya a Puszi, Erzsi! lett. Korábbi blog bejegyzésemben írtam erről az élményemről :)  http://adrykacska.blogspot.hu/2017/01/puszi-erzsi.html
  •  Stephenie Meyer Vegyésze nagyon nem nyerte el a tetszésemet, pedig nagyon sokat vártam rá a könyvtárban. http://adrykacska.blogspot.hu/2017/01/stephenie-meyer-krimije.html
  • Vándorsólyom kisasszony szárnyai alatt csodálhattam meg a különleges gyermekek összefogását az igazgatónőjükért és az egész világukért. 
  • Nyáry Krisztián bemutatta nekem a festőművészek szerelmeit egy más szemszögből, mint amiről hallottam
  • Ugron Zsolna új könyvének a borítója, ami a 2016-os év novembere környékén jelent meg levett a lábamról (de csak átvitt értelemben) Szilágyi Erzsébetről még semmilyen formában nem olvastam korábban, és meglepett milyen asszony volt ő: határozottság, céltudatosság és egy jó adag makacsság is jellemezte. Nagyon zavart, hogy nehezen követhető éppen kinek a nézőpontjából van elmesélve a történet, ami óriás léptékben gyalogolt végig a Hunyadiak korán. Nem egyszer vettem észre magamon, hogy máshol járnak a gondolataim!
  • Önfeláldozó Irakban fiatalokról olvashattam az Arctalan szerelem című könyv legelejében. Egyikük tért vissza, és az ott átéltek hatására félve nyílik meg a szerelem, és a világ előtt. Végig követhettem Ambrose és Fern kapcsolatának a kibontakozását, ami az iskolai évek alatt kezdődött a lány részéről. Nem hiába 94%-os értékelése van a könyvnek a moly.hu oldalon . Fiatal felnőttek szemszögéből éljük meg a gyászt, a veszteséget, az önbizalomhiányt és a barátságot egyszerre. Kedvenc könyvem lett ebben a hónapban :)



    Legyen szép napotok :) 
    @adrykacska



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!