Első blogszületésnap, és nyereményjáték


Sziasztok!

Elérkezett ez a nap is, amikor is az én kis gyermekem betöltötte az első évét. 2017. január 18-án született meg az első bejegyzésem, így innentől tartom számom a blogomat. Igaz már évekkel korábban regisztráltam, egy főiskolás szemináriumi feladat kapcsán, de utána feledésbe is merült

Egy év alatt több névvel és kinézettel is felruháztam, mire megtaláltam a legtökéletesebbet.

Akkor egy klasszikus tollaival ékeskedve fogadjátok szeretettem tőlem ezt a dalt:

"... Mindenki tudja, hogy én vagyok a szülinapos
Remek a hangulatom –tom –tom –torotom-tom
Ma van a szülinapom –pom-pom-porpom-pom
Remek a hangulatom –tom –tom –torotom-tom
Ma van a szülinapom -pom-pom-porpom-pom
Az idő rohan, velem is egy év elszaladt
..."


Mérföldkövek tömkelegével volt tele a 2017-es év, ezáltal rengeteg új élménnyel, tapasztalattal lettem gazdagabb. Pár héttel korábban írtam erről egy bejegyzést, amit ITT olvashattok el. 

Két barátnőmnek (Judit és Alexa) nagyon szépen köszönöm a folyamatos támogatást, amit kapok tőlük. Blogos berkekben elég ismertek ők már! 



A blog első születésnapja alkalmából egy nyereményjátékot hirdetek, amire bárki jelentkezhet, akinek van magyarországi postázási címe. A nyeremény "Elle Kennedy: The ​Score – A pont" című könyve lesz, ami mellé még pár apró meglepetés is társul.

Lássuk a nyereményjáték részleteit:

Határidő: 2018. január 18 - február 1.

Egy nyertest sorsolok ki a Rafflecopter segítségével.

A nyereményt csak magyarországi címre postázom!
A nyertessel az általa megadott elérhetőségen veszem fel a kapcsolatot, ha 48 órán belül nem reagál arra, akkor újra kisorsolom Elle Kennedy könyvét.

Minden résztvevőt szeretnék megkérni arra, hogy csatlakozzon a blogom Facebook oldalához, (ITT találjátok azt) és aki megtette, az hozzászólásban jelezze felém. Köszönöm!

Elle Kennedy szerzői oldala ITT található, írónő biztosan örülni fog az oldal kedveléseknek. :)

Jó játékok kívánok mindenkinek!

A feladatok a dobozban láthatóak!



Köszönöm, hogy velem vagytok, olvastok és támogattok, és a mindennapjaim részévé váltok!




Megjegyzések

  1. Szuper játék, csak így tovább! Köszönöm, hogy megemlítettél! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :) Jó játékot kívánok :)

      Törlés
  2. Boldog születésnapot és bekövetelek! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Bekerültél a nagy-kalapba :)

      Törlés
  3. Boldog blogszülinapot!
    Köszönöm a lehetőséget!
    Kovács Emese néven likeolva a Facebook oldald :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Öröm olvasni a válaszokat :)

      Törlés
  4. szia! boldog - boldog blogszülit *-* <3
    én is köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Boldog Blogszülinapot! Lájkoltalak fb.-n is.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Bia Winchester néven lájkoltam az oldalt, és fel is vagyok iratkozva, hiszen mindig jó más könyvmolyok véleményeit olvasni:)
    Köszönöm a lehetőséget, és sok olvasásélményt kívánok!:)
    xoxo
    Aurora

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

  8. Boldog Blogszülinapot! :) Most már én is a rendszeres olvasóid táborát erősítem.

    VálaszTörlés
  9. Boldog Születésnapot! :)
    Köszönöm a lehetőséget a játékra.
    Követem az oldalad Facebookon is. :)

    VálaszTörlés
  10. Boldog Blogszülinapot!! :)) <3
    Köszönöm a lehetőséget! :)
    Petra Romsics néven követlek itt is és Facebookon is. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Boldog szülinapot!
    Most már én is rendszer olvasó lettem :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Dzseni Bujdosó néven követlek Facebook-on. Köszi a lehetőséget ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) egy hét és sorsolás következik :D

      Törlés
  13. Szia! Követlek facebook-on és itt is rendszer olvasó lettem! Köszönjük a játékot! ( még nem olvastam ezt a részt, úgyhogy izgulok... ^.^ )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) egy hete tart a játék már, úgyhogy lassan sorsolás lesz :) izgatott vagyok én is amúgy :)

      Törlés
  14. Szia!
    Boldog blogszülinapot! :-)
    A FB-on Ács Milán néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  15. Szia, boldog blogszülit! ^^ Virág Blogger néven iratkoztam fel, FB-n pedig Virág Anna néven ment a like :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Üdv,
    Virág

    VálaszTörlés
  16. Szia! Boldog blogszülinapot! :) Facebookon és a blogon is Kata Reznek néven követlek. Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  17. Ez a blog nem született meg volna egy kehidai tanító nélkül..:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Borsa Brown: A ​férj prostija

Roxforti házak története