Danielle D. Taylor: Az ​első lépések || A Jóslat beteljesedése 1.

Danielle D. Taylor első könyve volt számomra az első utazókönyv, így külön örültem, hogy bekerültem azon bloggerek közé, akik részt vehettek ebben az utazásban. A fantasy műfajával vegyes érzéseim vannak, mert korábban éltem haltam érte, de azóta változott az érdeklődési köröm, és így úgy érzem, hogy kicsit mellényúltam Az első lépések című könyv olvasásával. Az utolsó oldalhoz érve be kellett látnom, hogy ahogy haladok a korral előre, úgy alakult át az olvasási szokásom, és ami tíz évvel ezelőtt kedvenc volt, az ma már nem okoz akkora örömet számomra. Danielle D. Taylor számára nem vagyok releváns illetve már a célcsoportján  kívül helyezkedek el. Az írónő egy olyan világot teremtett meg a regényében, amit csak óriási képzelőerővel volt lehetséges. Az apró hibák ellenére is szerethető volt a történet, a honlapján lévő támpontok még az olyan olvasóknak is elvehetővé tették ezt a világot, akik nem ismerték annak tagjait: a vámpírokat, az angyalokat és az árnygyilkosokat. Mindegyik lényen egyesével utána olvastam, és onnantól vált számomra is érhetővé a történet. 

Nézzük meg, hogy miről is szól Az első lépések című könyv, ami A Jóslat beteljesedése ciklus első részét képezi. 

"Az érzelmek és emberi kapcsolatok gyengévé tesznek, sebezhetési pontot adnak az ellenfél kezébe. Ezt tanították meg elsőként a szüleim. Ajándékok helyett kék-zöld foltokat kaptam, mert egy plüssmaci nem tud megvédeni, viszont egy jól irányzott rúgás igen. De mindent elveszítettem, újra. Senkiben se bízhatok és nincs hol élnem se, amíg meg nem látom azt a titokzatos alakot, aki gyerekkorom óta követ. A szüleim azt hitték csak képzelem és ráfogták, hogy egy képzeletbeli barát. Most mégis újra feltűnt és a szemem láttára ölt meg valakit. Jessmine Evans vagyok, készen álltam, hogy a szüleimmel harcoljak, de ehelyett egy olyan világba csöppentem, amiről semmit se tudok. Az apámmal folytatott edzések gyerekmesének tűnnek ahhoz képest, ami vár rám és mindez egy ostoba jóslat miatt. Én viszont nem állok készen arra a sorsra, amit nekem szántak." (forrás: moly.hu)

A Jóslat beteljesedése 1.


Ebben a regényben elsősorban az érzelmek domináltak, az emberi kapcsolatok által létrejött korlátok lebontására került a főhangsúly. Danielle fantáziája nem ismer határokat, rejtélyes és misztikus, kicsit más mint amilyennek elképzeljük mi földhözragadt emberek ezt a világot. A regény betekintést enged a vámpírok és az angyalok életébe, amik tele vannak harcokkal és kalandokkal. A műfaj szerelmeseinek egy színes világot alkotott meg a szerző, ami kiút a szürkeségből, a mindennapok adta nyomás alól. Mindenkinek van még hova fejlődnie, nekem is meg az írónőnek is. Itt-ott érződik, hogy az első regényét tartom a kezemben, de mindenért kárpótolt a világ amit a szemén keresztül ismerhettem meg. Nekem azért kell még fejlődnöm, hogy nyitottabb legyek az olyan történetekre is, amik totálisan kiesnek a komfortzónámból, és ez miatt is örülök, hogy az egyik állomása én voltam a regénynek, mert így adtam neki egy esélyt, hogy közelebb kerüljön hozzám. 

Csak így tovább Danielle D. Taylor, van a fantáziádban még nagyon sok kiaknázatlan rész, amit remélek, a későbbiekben kamatoztatni fogsz. Az első lépések a legizgalmasabb résznél ért véget, amikor már kezdte az én figyelmemet is 100%-ban lekötni, így remélem, hogy a folytatását is lesz lehetőségem olvasni, és párhuzamot vonhatok a fejlődéseink között. 

A linkre kattintva betekintést nyerhettek Az első lépések világába.

Felkeltettem a kíváncsiságodat?
Akkor ITT meg tudod rendelni a könyvet.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb értékeléseimről, akkor lájkoljd be az

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!