XXV. Nemzetközi Könyvfesztivál


Idén először veszek részt a XXV. Nemzetközi Könyvfesztiválon, amit utána egy rögtönzött városnézéssel zárnék, nem gyakran fordulok meg a gyönyörűséges fővárosunkban. Akiktől eddig hallottam a korábbi könyvfesztiválokról, csak jókat meséltek. Egy könyvtárosnak, egy bloggernek, egy könyvmolynak életében legalább egyszer el kell jutnia erre a rendezvényre. Április 21. tökéletes napnak bizonyul a fesztiválra, igaz áthelyezett munkanap lesz, de engem ez sem tántorít el.

Minap végig olvastam a programfüzetet, és az egyik előadásra ha törik ha szakad be ülök, ami a Szabó Magda teremben egy Workshop könyves bloggereknekMinden, amit a jó könyvkritikáról tudni akartál! címet viselő másfél órás előadás lesz. Reményeim szerint sok új és hasznos információ birtokába juthatok, amit a későbbiekben a blogon fel tudnék használni, hogy ezáltal is változatosabb legyen.

 A többi előadás címe is nagyon figyelemfelkeltő, de mindenre nem tudok beülni, és még sok egyéb programnak is bele kell majd a napba férnie.

Kinéztem még pár standot, ahova sorba állnék egy dedikált könyvért, könyvjelzőért.
  • 10.00-16.00 K7 STAND : Szaszkó Gabriella, a Maradj velem és a Beszélj hozzám regényeknek a szerzője dedikál. 
  • 11.00 D20 STAND : Homonnay Gergely dedikálja a Puszi, Erzsi! és az Az elnökasszony című köteteit. 
  • 14.00-15.00 D17 STAND : Bencze Blanka dedikálja a Pulcsiban alszom című regényét. 
Nagyon szeretném a kezemben tartani már Jodi Picoult új regényét a A ​tizedik kört. Pár hete abban a megtiszteltetésnem részesültem, hogy a megjelenés előtt olvashattam és véleményezhettem. Témája nagyon aktuális, és megrázó, így nem volt kérdéses, hogy kedvencem lesz-e az írónő vagy sem. 

Aki teheti látogasson ki jövő héten 19-20-21-22-én a Millenárisra, és üljetek be a számotokra legszimpatikusabb előadásokra, és keressétek fel a kedvenc íróitokat, kiadóitokat. Remek alkalom a bloggereknek egy rögtönzött személyes találkozóra és a könyves élményeik cseréjére. 

~ Adry ~  

Megjegyzések

  1. Én is ott leszek! Szerencsére nem elsőnek megyek, annyira imádom a hangulatát, kár hogy egy évben kétszer van csak hasonló rendezvény.

    Sok puszi!
    Barby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár hogy egyszer van, és hogy messze is kicsit nekem, különben akkor mindennap ott lennék :) Lehet a Könyvhétre is megyek, ha meg tudom a munkahelyemen oldani.

      :*
      Adry

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!