"Nincs időm olvasni" - április - egy könyv, aminek a címe EGYETLEN szóból áll

Áprilisi téma nagyon egyszerű, egyben aranyos is:

"egy könyv, aminek a címe EGYETLEN szóból áll"


Elsőre könnyűnek tűnik az e havi feladat, de felmerült bennem egy kérdés, hogy a névelő ebben az esetben szónak számít-e, vagy mint a könyvtári világban elhagyható? A választ hamar megkaptam Ágitól, az egyetlen szó az egyetlen szót jelent, azaz névelő sem lehet a könyv címében

Összegyűjtöttem 30 olyan regényt, aminek a címe megfelel a fenti kritériumnak, IDE kattintva mindenki számára elérhető, ha olvasási ötletre vágyik.

A kihívás könyvespolca

Keressétek a könyvtárunkban az aktuális és folyamatosan frissülő könyvajánlót!


Néhány könyv, a JAVTK könyvajánlójából.

 Személyes könyvajánlóm: (A könyv címére kattintva bővebb értékelés is elolvasható.)

Igazi kincs ez a könyv, elsősorban nem olvasásra való, hanem ízlelgetésre, nézegetésre. Akárhányszor belelapoztam, mindig más fogta meg a tekintetemet. Sok újdonságot nem találtam a könyvben, amit eddig ne tudtam volna, viszont arra nagyon jó volt, hogy a boldogság morzsákat összegyűjtsem a későbbieknek, és egy nagy egészként tekintsek rájuk. A dánok már nagyon régóta alkalmazzák a mindennapjaikban, hogy a legapróbb dolognak is örülnek, és ezáltal kiegyensúlyozottabb nemzetté váltak.
Ebben a könyvben a szakításról, a különválásról olvashatunk. Tizenkilenc szerző egy-egy novellájával igyekszik bemutatni, hogy milyen sokféle lehet a szakítás. Mindenki máshogyan éli meg kortól és nemtők függetlenül. A mű elején a a fiatalkori szétválásról olvashatunk, és ahogy haladunk előre az olvasással úgy érünk el a felnőttek világához. Az első szerelem képes végig kísérni minket életünk végéig, a legmeghatározóbb élmény az emberek számára, ahogy az első szakítás is. Felnőttként mind a két esemény kihatással lehet a kapcsolatainkra, és azoknak kezelésére. 

Az írónő zsenialitása ott mutatkozott meg, amikor (számomra) érdektelenné vált a cselekmény, jött egy olyan fordulat akár Péter magánéletében, vagy a nyomozás során, hogy felkaptam a fejemet és folyattam az olvasást, mert érdekelni kezdtek a továbbiak. Az apró türkök, közhelyen tartották fenn benn az érdeklődést időről időre. Valamiért mégis oda lettem szögezve a lapokhoz. 

Colleen Hoover: Confess ​– Vallomás
A könyv fűszere a vallomások, amiket az emberek nem mernek hangosan kimondani, és inkább leírják. Úgy gondoljuk, hogy amit kiírunk magukból az könnyít a lelkünkön.
Nagyon jól megírt könyv. Azt kaptam, amire számítottam: könnyed kikapcsolódást pár estére. Már szükségem volt rá. Köszönöm az írónőnek. A történet vitt előre, nem akadtam meg egyszer sem az olvasás során. A szereplők szerethetőek voltak, és a történet némiképpen hihető is.

A felhívásról egy korábbi posztomban olvashattatok, 
mely IDE kattintva elérhetővé válik mindenki számára. 

~ Adry ~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!