Lisa Heathfield: Papírpillangók





Lisa Heathfield: Papírpillangók
Ciceró Kiadó, Budapest, 2017.
284 oldal

Fülszöveg: 

Törött szárnnyal tudnál-e repülni? 
June otthona az apjával, a mostohaanyjával és a mostohatestvérével sötét titkokat rejt. Csapdába esett, mint a hálóban rekedt pillangó. 
De aztán June megismeri Blistert, a fiút az erdőből. És benne felfedezi a remény aprócska sugarát, amely képes őt elrepíteni messze az otthonától. Képes őt szabaddá tenni. Mert a világon minden lény megérdemli a szabadságot. A kérdés csak az, milyen áron.



Újabb könyv amiről beszélni kell. Az elegáns borító mögött ismét komoly téma lapul (lásd: Maradj velem). Utóbbi időben bele tudok választani a könyvekbe, ezzel a "darabbal" is ez olyan tabu témára tapintottam, amiről hallani sem nagyon szeret az ember, nem hogy beszélni. Sajnos a mai világban gyakran előfordul, amikor egyik szülő egyedül marad a csemetével és új partnerrel nevelik őt, de ez nem minden családban zajlik szeretettben. Valljuk csak be nem sok olyan nő illetve férfi van, aki a párja előző kapcsolatából született gyermeket a sajátjaként tudja szeretni. Ebben a könyvben is e köré fűzhető fel az alaptörténet. Van egy szeretett hiányos kislány, akinek az édesanyja meghalt, és az édesapja újra nősült. Az új asszonynak is van egy lánya, ebben az esetben mind a két fél hozott az új életükbe egy-egy egy gyermeket, azt gondoltam volna, hogy ezzel nincs itt semmi probléma, viszont az új anyuka nem fogadja el June-t, lelkileg és testileg is bántja. .....

Történetet nem mesélem el, mindenki olvassa el, akinek felkeltettem az érdeklődését. 

Végig azon járt az agyam, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy az én nevelőapám az édesapám is egyben. Elfogadott, a sajátjaként szeret, nem érezteti velem, hogy nincs közöttünk vérkapcsolat. Kölcsönösen fogadtuk el egymást. Nem tudnék jobb élethelyzetet elképzelni magamnak. Valahogy Juni-nak nem volt ilyen szerencséje mint nekem. Nem egyszer a sírás határán álltam, ahogy olvastam miket művelt az a két "hárpia" vele. Megértem, hogy menekülni akart onnan, és amikor az egyetlen biztos pont is eltűnt az életéből akkor végként összeomlott és következett be a tragédia. 

Könyv tele van fordulatokkal, küzdelemmel, titkokkal, gyermekkori szerelemmel, balesettel és fájdalmas búcsúval. 



June életén keresztül ismerjük meg milyen amikor valaki elveszíti az anyját és az mostohaanya utálja őt. Egy véletlen baleset teljesen tönkreteszi az életét, ahonnan nincs visszaút, vagy mégis? Talán az igaz szerelem talál megoldást a szabadulásra? Annyira függővége volt a történetnek, hogy remélem lesz folytatása és megtudatom, hogy June és Blister szerelme túléli-e a lány börtönbüntetését. 



Köszönöm szépen a könyvet a Ciceró Kiadónak!
@adrykacska



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!