Liebster Blog Award

Liebster Blog Award





Az a szerencse ért, hogy életem első díját kapta meg a blogom a Liebster Blog Award-ot! Ez a díj vándorol bloggerről bloggerre, Pandalány olvas adta a minap oda ezt a díjat nekem. Ezúton szeretnék köszönetet mondani neki.

A díj lényege, hogy az "új" blogokat megismerjék mások is, és ezáltal több emberhez jut el a blogger mondanivalója.

Egy ilyen díj birtoklása kötelezettséggel jár! 

Mik is ezek?

  • Köszönd meg a bloggernek akitől kaptad a díjat!
  • Válaszolj az általa feltett kérdésekre!
  • Tegyél fel újabb 10 kérdést!
  • Jelölj meg blogokat, akiknek tovább adnád a díjat!

Pandalány kérdései: 

 

1. Melyik az a könyv, ami által megszeretted az olvasást?

Nagyon nem szerettem olvasni gyerekkoromban, sokat is küzdöttek velem a kötelező olvasmányok idején, mindig a rövidített rövidje kellett volna nekem, vagy még jobb lett volna ha felolvassák az adott könyvet. Aztán jött az életemben az áttörés, amit a Harry Potter könyvek hozták meg. Az iskolai könyvtárban megvolt a sorozat, és valamiért erős vágyat éreztem, hogy hazavigyem (mondom előtte soha nem volt ilyen). Azt vettem észre, hogy ettől a pillanattól kezdve faltam a könyveket.

2. Hol olvasol legszívesebben?

Nincs kedvenc helyem, ahol éppen van időm ott olvasok. Régebben sokat jártam ki az Ifjúsági parkba egy pokróccal és órákat feküdtem ott.

3. Szoktál könyvtárba járni?

Igen! Jelenleg könyvtárosként dolgozok. Korábban is gyakori "vendége" voltam a könyvtáraknak. Barátságos környezetben jobb eltölteni az időt, mint lődörögni az utcákon vagy akár a plazában! :)

4. Melyik a kedvenc könyvborítód?

Rengeteg van :)

Baráth Viktória - Első tánc


5. Mennyit tudsz olvasni naponta?

Változó sajnos! Van olyan nap amikor a könyv a kezembe sem kerül, de vannak olyan napszakok, hogy órákat tudok olvasni és 100-150 oldalnál veszem észre, hogy elszaladt az idő és a történet is. :)

6. Volt már olyan, hogy totálisan szokatlan helyen olvastál?

Mit értünk itt szokatlan helynek kedves Pandalány? :)
Ha szokatlan helynek mondhatom a fürdőszobát akkor igen volt ilyen, de ha az megszokott akkor nem volt rá példa :)
Általában buszon, vonaton, ebéd közben illetve lefekvés előtt szoktam olvasni :)

7. Környezeted hogyan viseli a könyvmolyságodat?

Egyszóval szuperül! :) Családomban mindenki hasonló defekttel rendelkezik.

8. Ki a kedvenc női és férfi karaktered az olvasmányaidból?

Nem könnyű ez a kérdés! 😇


Kezdeném a férfi karakterrel: Szigor - ő egy olyan rossz fiú számomra akire mindig is vágytam, de tudom, hogy csak bajt hozna a fejemre, így egy elérhetetlen álom marad 😅

Női karakter: Azokat szeretem jobban akik tudják mit akarnak az élettől és tesznek is ezért. Jó példa rá szerintem Colleen Hoover - Slammed - Szívcsapás női főszereplője Layken.

9. Havonta átlagosan mennyi könyvet szerzel be?

Anyagiak miatt max egy vagy kettő könyvet veszek meg, de annál többet kölcsönzök ki a könyvtárból 😁


10. Miért kezdtél el blogolni?

A blogom kb 5 éve van meg és ebből kb 5 évet parlagon is hevert. Főiskolán volt egy szemináriumi feladat a blogolás valamelyik tárgyból (nem tudom már melyik) és így jött létre ez a blog.
Pár hónappal ezelőtt kezdtem el vele egyre többet foglalkozni, sokkal több lehetőséget látok benne, mint a moly.hu-s értékelésekben. Itt olyan formában és minőségben írom meg az éppen aktuális bejegyzésemet amilyenben akarom (gondolok itt a formázási lehetőségekre)
Napokban töltöttem fel közelgő rendezvényekről is híreket, ami a zalaegerszegi József Attila Városi Tagkönyvtárban lesznek.
Remélem évek múlva tartalmas és barátságos blogot tudok nyújtani az olvasóimnak!


Saját 10 kérdésem


1. Melyik az a könyv amit nem tudtál letenni és egy lélegzetvétellel olvastál el?

2. Hány éves korodtól vagy könyvmoly?

3. Átlagosan mennyi idő alatt olvasol el egy könyvet? (tudom függ ez a szabadidőtől)

4. Ki a kedvenc íród?

5. Van-e olyan gyűjtési szenvedélyed amit a könyv váltott ki belőled? (gondolok itt bögre,  könyvjelző, dedikált példányok beszerzése stb.)

6. Családodban előfordult-e már könyvmolyság?

7. Mi jut eszedbe az olvasás szó kapcsán?

8. Mivel lehetne népszerűsíteni a fiatalok körében az olvasást?

9. Melyik könyv típust szereted jobban e-book vagy hagyományos könyv?

10. Mi inspirált a blog írásra?









Köszönöm a díjat Pandalány :) 
 
További szép napot kívánok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!