Carrie Cooper: A ​szemtanú || Lili Green 1.

2018 májusától erősítem a Mini-Könyvklub csapatát. Immáron a tizenegyedik fordulóját éli a klub. A tizenegyedik forduló szeptember elejétől december végéig tart. Az első három hónapban előre meghatározott könyveket olvasunk el, majd az utolsó hónapban mindenkinek egy listából kell egyet választania. Az én decemberi választottam Carrie Coopertől A szemtanú című regény lett. Régóta a várólistámon van a Lili Green sorozat.

Ide kattintva megtekinthető a Mini-Könyvklub 11-ben tervezett könyvek listája. 

Olvasásra fel! 

Carrie Cooper kalanddal, érzelemmel, humorral és váratlan fordulatokkal teli története során végigizgulhatjuk, hogy egy teljesen hétköznapi lány mit tesz olyan cseppet sem mindennapi helyzetek sodrásában, amelyek végérvényesen megváltoztatják az életét.

Lássuk, hogy mit rejtenek a lapok! 

"Ki ne várná repesve, hogy beteljesíthesse gyermekkori vágyát? Hogy kiszakadva a hétköznapok egyhangúságából végre nekivághasson egy kalandos világ körüli útnak? Lili Green izgatottan készül a régóta szervezett utazásra. Összekészített csomagokkal és új élmények reményével vág bele az indulás előtti utolsó munkanapjába. Ám egy pillanat alatt minden a feje tetejére áll, amikor Lili egy bűncselekmény szemtanújává válik, és ezáltal egy bérgyilkos céltáblájának közepére kerül. A teljesen félresiklott utazás pedig immár nem a szép emlékek gyűjtéséről, hanem az életben maradásról szól. "(Forrás: www.moly.hu)

Carrie Cooper: A ​szemtanú

Alapjaiban tetszett a regény, de elmaradt a várva várt nagy bumm. Igazság szerint nem azt kaptam, amit vártam, pedig csak jókat hallottam Carrie Cooper ezen regényéről. Van egy sanda gyanúm, hogy mi okozta a csalódottságomat, és remélem, hogy a folytatásban megkapom azt, ami a Szemtanúból kimaradt. A fülszöveg és a beharangozók után egy pörgős, mozgalmas krimi eseményei jelentek meg a szemem előtt, de ehelyett sokkal több romantikus szálnak adott otthont az írónő, amit egynémely helyen kicsit vontatottnak éreztem. Mondom, lehet, másokat ez nem zavart, és újfent bennem van a hiba. A keretes szerkezetnek köszönhetően az eleje és a vége ízig-vérig krimi volt. Imádtam ezeket a részeket. A karakterkészlet széles skálán mozgott. Lili okos, és határozott nő, de nem mindig tudtam, hogy mit miért csinál. Totálisan máshogyan cselekedett, mint amire számítottam volna. Zack volt az a szereplő a regényben, aki minden lépését alaposan átgondolta, és csak utána cselekedett. Kedves, aranyos és szimpatikus figurája az írónő világának, és ennek köszönhetően elég hamar belopta magát a szívembe. Nikosz karaktere azonosul a maffiáéval, a regénybe ő hozta el nekünk a tekintélyt parancsoló jellemet. A többi szereplő átlagosnak mondható, és bármelyikükkel összefuthatnék az utcán. Milyen jó is lenne az!

Az apró humorbombáknak köszönhetően gördülékenyen haladtak előre az események. A logikusan felépített történetből csak egyvalami hiányzott nekem, és az a krimi, számomra kevés volt az akciódús jelenet. A történet elején egy óriási adrenalintöltést kaphattak az olvasók, ami nálam hamar elillant, és a regény legeslegvége újra megtalált, ugyanis óriási csattanóval zárult, ez valamilyen szinten kompenzálta a hiányérzetemet. Ami még némiképpen rontotta az olvasásélményemet, az egyes szereplők szemüvegén keresztül ismerhettem meg a történetet, amit az írónő fejezetekre bontással oldott meg. Ezek a fejezetek rövidre sikerültek, és hamar váltás következett a nézőpontban, így nagyon sokszor kapkodnom kellett a fejemet, hogy éppen hol járunk a regényben. 

Elsősorban a műfaj kedvelőinek ajánlom. A tehetséges írónő tökéletesen megformált karakterkészletet alkotott meg, mellette a cselekmény némiképpen a háttérbe szorult. Izgatottan várom a folytatást! A végkifejlet felcsigázta a fantáziámat. 


Könnyed, laza, romantikus krimit alkotott meg Carrie Cooper a maffia sötét bugyraiban. Lili kalandjai kellemes kikapcsolódást nyújtottak egy bögre forró teával egyetemben.


A Mini-könyvklub 11 tagjainak a véleménye IDE kattintva olvasható el.

Felkeltettem a kíváncsiságodat?
Akkor ITT meg tudod rendelni a könyvet.

Ha nem szeretnétek lemaradni a legfrissebb értékeléseimről, akkor lájkoljátok be az

~ Adry ~








Megjegyzések

  1. Ezek szerint te is több krimit hiányoltál belőle. :) Azért szórakoztató volt szerintem is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. januárban elolvasom a folytatását, remélem az már krimisebb lesz :D

      Törlés
    2. Hát én kétlem, mert a második résznél a molyon még az "erotikus" címke is fenn van, de ha elolvasod, írd meg, hogy az milyen volt! :)

      Törlés
    3. Megírom majd :D Attól függ, hogy az erotikus mennyire erotikus :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!